«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Хабарландыру

«Кәсіпкерлікті дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған ұлттық жобасы» бизнесті қолдау және дамыту мемлекеттік бағдарламасының «Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары» төртінші бағыты аясында «Кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау» инструменті бойынша бизнеске қызмет көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеудің басталғаны туралы хабарлайды:

1. Бухгалтерлік және салық есебін жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты мәселелер бойынша Менеджер– кеңесші;

2.Заң қызметі бойынша және конкурстық (тендерлық) процедуралар бойынша Менеджер– кеңесші;

3. Маркетинг бойынша Менеджер– кеңесші;

4. Қаржыландыру мен мемлекеттік қолдау шаралары қызметтері бойынша Менеджер– кеңесші.

Іріктеу қатысушыларына қойылатын біліктілік талаптары:

  1. сервистік қызмет көрсету бойынша бір жылдан кем емес немесе сәйкесінше қызмет көрсету салаларында 2 (екі) жылдан (сервистік қызмет көрсету) кем емес тәжірибенің бар болуы;
  2. жоғары білімнің болуы;
  3. мемлекеттік және орыс тілдерін меңгерген болуы;
  4. мемлекеттік бағдарламаларды білуі;
  5. персоналды компьютерді еркін игеруі;

Өтінімдер 2022 жылғы «05» желтоқсан 17.00  дейін қабылданады.

Қажетті құжаттар тізімі:

1) жеке куәліктің көшірмесі;

2) белгіленген нысан бойынша ізденушінің сауалнамасы;

3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарты және/немесе ақылы қызмет көрсету шарты).

4) қосымшасы бар жоғары білімі туралы дипломның көшірмесі.

5) наркологиялық диспансерден анықтама;

6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;

7) денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес № 086/е нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) құжаттарды өткізгенге дейін 6 (алты) ай мерзімінен асып кетпеген (немесе нотариалдық түрде бекітілген көшірмесі);

8) соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;

Өтінім формасы және іріктеуге қатысу шарттарын Алматы қаласының Кәсіпкерлер палатасының кеңсесінде мына мекен-жай бойынша алуға болады: Алматы қ., пр. Жібек Жолы 135, 2 блок, 8 этаж, қағазға басылған баспа түрінде немесе abzal.omirbay070@gmail.com электрондық пошта арқылы жолдауға болады.  

Палатаның байланыс өкілі Өмірбай Абзал Ғалымұлы, кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің 1 санатты сарапшысы, тел: 8 (727) 331 01 33 (7591), 8747 6664050

 

«Кәсіпкерлікті дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған ұлттық жобасы» бизнесті қолдау және дамыту мемлекеттік бағдарламасының «Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылай емес шаралары» төртінші бағыты аясында «Кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау» инструменті бойынша бизнеске қызмет көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеудің басталғаны туралы хабарлайды:

1. Маркетинг бойынша Менеджер– кеңесші;

Іріктеу қатысушыларына қойылатын біліктілік талаптары:

  1. сервистік қызмет көрсету бойынша бір жылдан кем емес немесе сәйкесінше қызмет көрсету салаларында 2 (екі) жылдан (сервистік қызмет көрсету) кем емес тәжірибенің бар болуы;
  2. жоғары білімнің болуы;
  3. мемлекеттік және орыс тілдерін меңгерген болуы;
  4. мемлекеттік бағдарламаларды білуі;
  5. персоналды компьютерді еркін игеруі;

 

Өтінімдер 2022 жылғы «01» желтоксан 17.00  дейін қабылданады.

 

 

Қажетті құжаттар тізімі:

1) жеке куәліктің көшірмесі;

2) белгіленген нысан бойынша ізденушінің сауалнамасы;

3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарты және/немесе ақылы қызмет көрсету шарты).

4) қосымшасы бар жоғары білімі туралы дипломның көшірмесі.

5) наркологиялық диспансерден анықтама;

6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;

7) денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес № 086/е нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) құжаттарды өткізгенге дейін 6 (алты) ай мерзімінен асып кетпеген (немесе нотариалдық түрде бекітілген көшірмесі);

8) соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;

Өтінім нысанын және іріктеуге қатысу шарттарын Алматы қаласының Кәсіпкерлер палатасының кеңсесінде мына мекен-жай бойынша алуға болады: Алматы қ., пр. Жібек Жолы 135, 2 блок, 8 этаж, қағазға басылған баспа түрінде немесе abzal.omirbay070@gmail.com электрондық пошта арқылы жолдауға болады.  

Палатаның байланыс өкілі Өмірбай Абзал Ғалымұлы, кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің 1 санатты сарапшысы, тел: 8 (727) 331 01 33 (7591), 8747 6664050

 

 

Құрметті кәсіпкерлер!

Алматы қаласының кәсіпкерлер палатасы Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 23-бабы 2-тармағының 27-тармақшасына сәйкес жұмыс беруші қызметкермен еңбек шартын жасасу және бұзу туралы мәліметтерді, тараптар, лауазымы, жұмыс орны және еңбек шартының талаптары (жасалған күні, жұмыстың басталған күні, тоқтатылған күні), сондай-ақ еңбек қызметі туралы мәліметтерді қамтитын оған енгізілген өзгерістер мен толықтырулар қызметкерлерді және ұйымның штат кестесін еңбек шарттарын есепке алудың бірыңғай жүйесіне еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген тәртіппен енгізуқажеттігін ескертеді.

Еңбек шарттарын есепке алудың бірыңғай жүйесі – бұл еңбек шарттарын, еңбек белсенділігін және жұмыскерлер санын есепке алуды автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе.

Бірыңғай жүйенің негізгі артықшылықтары:

· қағаз құжаттарды жинау қажеттілігінің болмауына байланысты жұмысқа орналастыру процесін оңайлату;

· келісімшарттың, қорларға жарналар мен аударымдардың болуын көрсету, сондай-ақ жұмыс берушінің қызметкер алдындағы міндеттемелерін бекіту арқылы әлеуметтік тәуекелдерден қорғау.

Электрондық еңбек шарттарын тіркеу https://www.enbek.kz сайты арқылы жүзеге асырылады.

Алматы қаласының кәсіпкерлер палатасы бизнес қауымдастықтыҚазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын дұрыс сақтауға шақырады!

Конкурстың ұйымдастырушысы: «Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы» КММ.

Орналасқан жері: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, кеңсе 302

Байланыс телефондары: +7 (727) 390-20-99, +7 (727) 390-20-69

Конкурстың мәні: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы                  31 желтоқсандағы № 43 қаулысымен бекітілген Кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі              2021-2025 жылдарға арналған ұлттық жоба шеңберінде жаңа бизнес-идеяларды іске асыруға арналған мемлекеттік грант беру Қағидаларының 2 қосымшасына сәйкес, өтеусіз негізде экономиканың басым секторларындағы шағын кәсіпкерлік субъектілеріне, оның ішінде, ісін жаңадан бастаған жас кәсіпкерлерге, ісін жаңадан бастаған кәсіпкерлерге мемлекеттік гранттар беру

Грант сомасы: 5 млн. теңгеге дейін. 

Конкурстың түрі: Ашық конкурс.

Бюджет: 500 млн. теңге.

Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беру орны: «Электрондық Үкімет» веб порталы арқылы «Qoldau.kz» ақпараттық жүйесінде электрондық нұсқада.

Конкурстық құжаттаманы ұсыну мерзімдері: 2022 жылғы                     «30» қыркүйектен бастап, 2022 жылғы «7» қазанды қоса алғанда. Qolday КҚО жұмыс кестесі сағат 09:00-ден 18:00-ге (жергілікті уақытпен) дейін.

Аталған мерзімнен кешіктіріліп түскен тапсырыстар қабылдауға жатпайды.

Конкурстық құжаттаманы ұсыну тәртібі: Конкурсқа қатысу үшін  үміткерлер бекітілген нысан бойынша тапсырысты және конкурстық құжаттаманың толық топтамасын «Электрондық Үкімет» веб-порталы арқылы электрондық нұсқада ұсынады. Конкурсқа қатысу үшін ұсынылатын электрондық тапсырыстар (https://www.qoldau.kz) сілтемесі бойынша беріледі.

Құжаттарды электрондық нұсқада қабылдау онлайн қызметтерін дамыту, заманауи ақпараттық технологияларды кеңінен пайдалану жолымен адами жайттардың әсерін барынша төмендету, мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерін барынша автоматтандыру және оларды электрондық түрде көрсету, сондай-ақ коронавирус инфекциясының таралуының алдын алу мақсатында, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы №827 «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын іске асыру туралы» қаулысына сәйкес жүзеге асырылады.

 

Конкурс туралы хабарландыру келесі сайттарда жарияланатын болады:

https://www.gov.kz/memleket/entities/almaty-upp,

https://atameken.kz,

https://damu.kz),

https://qolday.kz

 

Сондай-ақ, қызығушылық тудырған барлық мәселе бойынша келесі мекенжайларға өтініш жасауға болады:

  • «Qolday» кәсіпкерлікті қолдау орталығы, мекенжайы: Алматы қаласы,  Байзақов көшесі, 303, 2 қабат, тел. +7 (727) 225-10-79;
  • Алматы қаласы бойынша  «Атамекен» ҰКП, мекенжайы Алматы қаласы, Жібек Жолы даңғылы, 135, 8 қабат, 2 блок, тел.: +7 (727) 331-01-33, Call-centre 1432;
  • Алматы қаласы бойынша  «Даму» қоры ӨФ, мекенжайы Алматы  қаласы, Наурызбай батыр көшесі, 8, «КОБА» Бизнес Орталығы, 1 қабат,               тел.: 8 (727) 244 55 77, 244 55 66.

 

 

Кәсіпкердің «Qoldau.kz» веб-порталы арқылы

электрондық өтініш беру тәртібі

 

«Qoldau.kz» веб-порталының жеке кабинетінде тіркелу үшін пайдаланушылар келесі мәліметтерді көрсетеді:

1) жеке тұлғалар (жеке кәсіпкерлер) үшін – ЖСН, толық атауы; тегі, аты және әкесінің аты (ол бар болған жағдайда);

2) заңды тұлғалар (ЖШС) үшін – БСН, толық атауы; тегі, аты және әкесінің аты (ол бар болған жағдайда) және бірінші басшының ЖСН;

3) байланыс деректері (пошталық мекенжайы, телефоны, электрондық пошта мекенжайы);

4) ЖК/ЖШС екінші деңгейлі банктегі банк шотының деректемелері.

Анықтама үшін: Жоғарыда аталған деректер өзгерген жағдайда, пайдаланушы бір жұмыс күні ішінде жеке кабинетіне енгізілген дербес шотының деректерін өзертеді.

 

«Qoldau.kz» веб-порталына тіркелгеннен кейін кәсіпкер PDF нысанында құжаттардың келесі сканерленген көшірмелерін өтінішке қоса бере отырып, конкурсқа қатысуға өтініш береді:

1) басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен (бар болған жағдайда) расталған өтініш беру сәтіндегі жалдамалы жұмысшылардың орташа саны туралы анықтама;

2) ұлттық жоба шеңберінде кәсіпкердің оқытудан өткенін растайтын, ескіру мерзімі 2 (екі) жылдан аспайтын, құжат (бар болған жағдайда);  

3) берілетін мемлекеттік грант көлемінен кемінде 10% мөлшерінде                     бизнес- жобаны іске асыруға жұмсалған шығындарды бірлесіп қаржыландыруының (ақша қаражаттарымен, бизнес-жобаға қатысатын жылжитын/жылжымайтын мүлікпен) барын растайтын құжат, кәсіпкердің дербес шотында ақша қаражаттарының немесе бизнес-жобаға қатысатын жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалау құнын растайтын құжаттарының (халықтың әлеуметтік-осал топтарын, оның ішінде,    3 топ мүгедектерін қоспағанда) бары туралы банк шотынан үзінді;

4) өтініш берушінің халықтың әлеуметтік-осал топтарына жататын мәртебесінің  барын растайтын құжат (ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылы нәтижесінде мәліметтер келіп түспеген жағдайда);

5) кәсіпкердің экономиканың басым секторларында қызметін жүзеге асырғаны туралы мәліметтерімен қоса жеке кәсіпкерді тіркеу туралы хабарламаның көшірмесі (ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылы нәтижесінде мәліметтер келіп түспеген жағдайда).

Өтініш, оған кәсіпкер электронды цифрлық қолымен қол қою арқылы субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркеледі және ол өңірлік үйлестірушінің жеке кабинетінде қол жетімді болады.

Егер, Бағдарламаның өңірлік үйлестірушісі өтінішті қабылдаған сәтке дейін, тіркелген өтініште қателердің бары анықталған жағдайда, кәсіпкер қайтарып алу себебін көрсете отырып, өтінішті қайтарып алуға құқылы.

Конкурсқа қатысу үшін кәсіпкер бір өтініш беруге ғана құқылы.

Өтініштер конкурс өткізу туралы хабарландыруда аталған мерзімдерде қабылданады.

Бағдарламаның өңірлік үйлестірушісі 2 (екі) жұмыс күні ішінде кәсіпкер өтінішті тіркеген сәттен бастап, тиісті хабарламаның электронды цифрлық қолын пайдалана отырып, қол қою жолымен оны қабылдағанын растайды. Аталған хабарлама кәсіпкердің жеке кабинетінде қол жетімді болады.

Кәсіпкер құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған, не Бағдарламаның белгіленген талаптарының нысанына сәйкес келмейтін күмәнді деректер немесе құжаттар ұсынған жағдайда, Бағдарламаның өңірлік үйлестірушісі кәсіпкерге, оның ұсынған құжаттары бойынша нақты кемшіліктерді көрсете отырып, оны пысықтау үшін, ұсынған құжаттарын қайтарады.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тіл саясатын жүзеге асыру аясында «Қазақстан Республикасындағы тiл туралы Заңын» түсіндіру және орындау, қолданыстағы заңнамаға сәйкес жарнаманы, деректемелерді және көрнекі ақпаратты рәсімдеу бойынша әдістемелік көмек көрсету бойынша кәсіпкерлік субъектілерімен бірлескен кездесулерді ұйымдастыру және өткізу мақсатында, Алматы қаласы кәсіпкерлер палатасы мен қала әкімдігі арасында ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылған.

Шағын орта және ірі кәсіпкерлік субъектілері тарапынан мемлекеттік тілде қажетті және сапалы қызмет көрсету бойынша «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Заңның талаптары сақтамағаны үшін азаматтардан шағымдар келіп түсуде. 

Осыған байланысты Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасы кәсіпкерлік субъектілерінен «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Заңның 21-ші бабының талаптарын сақтауды сұрайды:

Егер Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде өзгеше көзделмесе, хабарландырулар, жарнама, прейскуранттар, баға көрсеткiштерi, ас мәзірлері, нұсқағыштар және басқа да көрнекi ақпарат мемлекеттік тілде, қажет болған кезде орыс тілінде және (немесе) басқа тiлдерде де орналастырылады.

Қазақстанда өндiрiлетiн тауарлардың арнайы мәлiметтер көрсетiлген тауарлық жапсырмаларында (этикеткаларында), таңбаламаларында, нұсқаулықтарында мемлекеттiк тiлде және орыс тiлiнде қажеттi ақпарат болуға тиiс.

Деректемелер мен көрнекі ақпараттың барлық мәтiнi мынадай ретпен: мемлекеттiк тiлде - сол жағына немесе жоғарғы жағына, орыс тiлiнде он жағына немесе төменгi жағына орналасады, бiрдей өлшемдегi әрiптермен жазылады. Қажеттiгiне қарай деректемелер мен көрнекі ақпараттың мәтiндерi қосымша басқа да тiлдерге аударылуы мүмкiн. Бұл жағдайда әрiп өлшемi нормативтiк құқықтық актiлерде белгiленген талаптардан аспауға тиiс. Ауызша ақпарат, хабарландыру, жарнама мемлекеттiк тiлде, орыс және қажет болған жағдайда, басқа да тiлдерде берiледi.

 Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің 75 бабына сәйкес Қазақстан Республикасының тіл туралы заңнамасын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік қарастырылған, соның ішінде:

- деректемелер мен көрнекі ақпаратты орналастыру жөніндегі талаптарды бұзғаны үшін;

- жеке тұлғалардың тіл таңдау құқықтарын шектегені, тілдік белгілерге қатысты кемсітушілікке жол бергені үшін;

Алматы қаласының кәсіпкерлер Палатасы бизнес-қауымдастықты заңнама нормаларын ұстануға және Қазақстан Республикасының мемлекеттік тіліне құрметпен қарауға шақырады.

«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі – ҰКП) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» мемлекеттік бағдарламасының екінші бағыты шеңберінде «Бастау Бизнес» жобасының кеңесшісі қызметтерін көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеуді жүргізудің басталғаны туралы хабарлайды.

Консультантқа қойылатын талаптар:

- Қазақстан Республикасының азаматтығы;

  • жоғары білім (заңгерлік, экономикалық, қаржылық, техникалық);
  • соттылықтың болмауы;
  • жұмыс тәжірибесі: кемінде 3 жыл;
  •  мемлекеттік және орыс тілдерін білу, іскерлік хат алмасу және келіссөздер дағдылары;
  • тәжірибелі компьютер, Internet, Microsoft Office-Word пайдаланушысы,; МІНДЕТТІ: сенімді Excel пайдаланушысы (жиынтық кестелер, формулалар, сүзгілер, графиктер, диаграммалар);
  •  «gmail.com» электрондық пошта мекенжайының болуы;
  • «Facebook», «Instagram», «Telegram Messenger», «WhatsApp Messenger» әлеуметтік желілері мен мобильді қосымшаларын белсенді пайдалану;

- қаржы институттарында және/немесе мемлекеттік органдарда ШОБ субъектілерін қолдау, дамыту, несие беру, рұқсат беру құжаттары және жер қатынастары саласында жұмыс тәжірибесінің, сервистік қызметтер көрсету саласында кемінде 2 (екі) жыл, жобада немесе «Жас кәсіпкер» жобасында жұмыс тәжірибесінің болуы құпталады.

Ескерту: ӨКП қолдаухаты бойынша жобаның аудандық деңгейдегі кеңесшісі үшін заң, экономикалық, қаржы және техникалық бағыттар бойынша арнаулы орта білімінің болуына жол беріледі.

Қажетті құжаттар тізімі:

- түйіндеме және сауалнама (үлгі бойынша ӨКП-на);

- жеке куәлігі;

- жоғары/арнайы орта білімі туралы диплом;

- жұмыс тәжірибесін растайтын еңбек кітапшасы, азаматтық-құқықтық шарттар;

- бар болған жағдайда сертификаттар;

Өтінім нысанын және жобаның бизнес-жаттықтырушылары мен кеңесшілерін іріктеуге қатысу шарттарын ҰКП сайтында көрсетілген мекенжайлар бойынша облыстық ӨКП кеңсесінен алуға болады (жауапты тұлға – ӨКП қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы).

Өтінімдер 2021 жылғы 20 сәуір сағат 18.00-ге дейін ӨКП-да Жібек жолы 135 көш., 2 блок, 8 қабат, мекенжайы бойынша қабылданады.

ӨКП байланыс тұлғалары: кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің 1 санаттағы сарапшысы Мадиев Темірлан – тел.: 331-01-33 (7553), +77753935273, кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің бастығы Ибрагимов Нариман тел.: 331-01-33 (7589), +77759518651

Хабарландыру күні 2021 ж. 14 сәуір

2021 жылдың 26 сәуірінен бастап «Бастау Бизнес» жобасы аясында кәсіпкерлік жүргізу негіздеріне арналған оқытудың тегін курстары басталатын болады.

Халықты жұмыспен қамту орталықтарында тіркелген-тіркелмегеніне қарамастан жұмыссыз адамдар, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын жұмыспен қамтылған адамдардың жекелеген санаттары оқыту қатысушылары болып табылады, оның ішінде:

- ауылдық елді мекендерде, қалаларда, оның ішінде моно және кіші қалаларда тұратын адамдар;

- мүгедектер, егер медициналық қорытынды бойынша денсаулығы еңбек міндеттерін орындауға кедергі келтірмесе не олардың денсаулығына және (немесе) басқа адамдардың еңбек қауіпсіздігіне зиян келтірмесе;

- зейнеткерлік жасқа жетпеген елу жастан асқан адамдар;

- сондай-ақ NEET санатындағы жастар;

- табысы аз және/немесе көпбалалы отбасылардың мүшелері;

- ауыл шаруашылығы кооперативтері және олардың «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағында белгіленген зейнеткерлік жасқа жетпеген мүшелері;

- қоныс аударушылар және оралмандар.

Оқу мерзімі 21 күннен аспайды. Оқыту қорытындысы бойынша бағдарлама қатысушыларына сертификат беріледі.

Жоба шеңберінде оқыту үшін қатысушылар халықты жұмыспен қамту орталықтарына жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін қоса бере отырып, оқудан өту туралы өтінішпен жүгінуі тиіс. Халықты жұмыспен қамту орталықтары үміткердің мәртебесін жобаның нысаналы тобына сәйкестігі расталған жағдайда оқуға жолдама береді.

Өтініш беруші https://atameken.co сайтына электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) арқылы тіркелу үшін және одан әру оқыту топтарына қабылдану үшін оқуға жолдамамен "Атамекен" ӨКП немесе оның аудандық және қалалық филиалдарына кеңес алуға жүгінеді.

Толық ақпарат алу үшін Алматы қаласы Кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығына Жібек жолы 135 көш., 2 блок, 8 қабат, мекенжайы бойынша хабарласу қажет.

ӨКП байланыс тұлғалары: кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің 1 санаттағы сарапшысы Мәдиев Темірлан – тел.: 331-01-33 (7553), +77753935273, кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің бастығы Ибрагимов Нариман тел.: 331-01-33 (7589), +77759518651

Хабарландыру күні 9 сәуір 2021ж.

«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі – ҰКП) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» мемлекеттік бағдарламасының екінші бағыты шеңберінде «Бастау Бизнес» жобасының бизнес-жаттықтырушысы мен кеңесшісі қызметтерін көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеуді жүргізудің басталғаны туралы хабарлайды.

Бизнес-жаттықтырушыға қойылатын талаптар:

- жасы 26 және одан жоғары;

- жоғары экономикалық білімінің болуы;

- ШОБ-ты дамыту мен қолдауға байланысты салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;

- соттылықтың болмауы;

- қазақ тілін білу;

- ШОБ мемлекеттік қолдау шараларын, оның ішінде ісін жаңа бастаған кәсіпкерлерді қаржылық қолдау шараларын білу;

- қаржылық модельдеу негіздерін білу (бизнес-жоспар құру);

- нарықтық экономика, кәсіпкерлік негіздерін және бизнес негіздерін, сондай-ақ ауылдағы нарықтың ерекшелігін және бизнестің негізгі түрлерін білу;

- салық заңнамасын білу;

- маркетинг және маркетингтік зерттеулер туралы білім;

- жоғары коммуникативтік құзыреттіліктер, оның ішінде менторлық/коучинг дағдылары, ұатысушылармен «кері байланыс» құра білу;

- командада жұмыс істей білу және мемлекеттік органдармен және жоба серіктестерімен өзара қарым-қатынас жасай білу;

- бизнес-жаттықтырушының (ментордың) кәсіби әдеп нормаларына сәйкестігі және тайталасу жағдайларында стресске орнықтылығы. 

Қажетті құжаттар тізімі:

- түйіндеме және сауалнама (үлгі бойынша ӨКП-на);

- жеке куәлігі;

- жоғары білім туралы диплом, сертификаттар;

- жұмыс тәжірибесін растайтын еңбек кітапшасы, азаматтық-құқықтық шарттар;

Өтінімдер 2021 жылғы 18 наурыз сағат 18.00-ге дейін cvbastaujoba@gmail.com  электрондық поштасына қабылданады.

Консультантқа қойылатын талаптар:

- Қазақстан Республикасының азаматтығы;

  • жоғары білім (заңгерлік, экономикалық, қаржылық, техникалық);
  • соттылықтың болмауы;
  • жұмыс тәжірибесі: кемінде 3 жыл;
  •  мемлекеттік және орыс тілдерін білу, іскерлік хат алмасу және келіссөздер дағдылары;
  • тәжірибелі компьютер, Internet, Microsoft Office-Word пайдаланушысы; МІНДЕТТІ: сенімді Excel пайдаланушысы (жиынтық кестелер, формулалар, сүзгілер, графиктер, диаграммалар);
  •  «gmail.com» электрондық пошта мекенжайының болуы;
  • «Facebook», «Instagram», «Telegram Messenger», «WhatsApp Messenger» әлеуметтік желілері мен мобильді қосымшаларын белсенді пайдалану;

- қаржы институттарында және/немесе мемлекеттік органдарда ШОБ субъектілерін қолдау, дамыту, несие беру, рұқсат беру құжаттары және жер қатынастары саласында жұмыс тәжірибесінің, сервистік қызметтер көрсету саласында кемінде 2 (екі) жыл, жобада немесе «Жас кәсіпкер» жобасында жұмыс тәжірибесінің болуы құпталады.

Ескерту: ӨКП қолдаухаты бойынша жобаның аудандық деңгейдегі кеңесшісі үшін заң, экономикалық, қаржы және техникалық бағыттар бойынша арнаулы орта білімінің болуына жол беріледі.

Қажетті құжаттар тізімі:

- түйіндеме және сауалнама (үлгі бойынша ӨКП-на);

- жеке куәлігі;

- жоғары/арнайы орта білімі туралы диплом;

- жұмыс тәжірибесін растайтын еңбек кітапшасы, азаматтық-құқықтық шарттар;

- бар болған жағдайда сертификаттар;

Өтінім нысанын және жобаның бизнес-жаттықтырушылары мен кеңесшілерін іріктеуге қатысу шарттарын ҰКП сайтында көрсетілген мекенжайлар бойынша облыстық ӨКП кеңсесінен алуға болады (жауапты тұлға – ӨКП қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы).

Өтінімдер 2021 жылғы 18 наурыз сағат 18.00-ге дейін ӨКП-да Жібек жолы 135 көш., 2 блок, 8 қабат, мекенжайы бойынша қабылданады.

ӨКП байланыс тұлғалары: кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің 1 санаттағы сарапшысы Абдраим Амирхан – тел.: 331-01-33 (7553), +77753935273, кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің бастығы Ибрагимов Нариман тел.: 331-01-33 (7589), +77759518651

Хабарландыру күні 2021 ж. 12 наурыз

Алғашқы рет Urban Awards сыйлығы Ресей федерациясынан тыс халықаралық деңгейге шығып отыр. 2021 жылдың ақпан айында Қазақстандағы Urban Awards жаңа құрылыс пен аумақтық даму саласындағы 1- сыйлықтың үздік обьектілерін марапаттау рәсімі өтеді.

Urban Awards жаңа құрылыс және аумақтық даму саласындағы сыйлығы техникалық жабдықтау, сәулет, абаттандыру, инфрақұрылым, қала ортасын дамыту көзқарасы тұрғысынан толықтай ең сапалы деген тұрғын үй жобаларын анықтайды. Осылайша, сыйлықтың бірден-бір негізгі міндеттері Ресейдегі сапалы девелопмент стандарттарын дамыту мен жетілдіру, сондай-ақ сатып алушыларға тұрғын үй таңдауда көмек көрсету болып табылады.

Құрылысшылар өз кезегінде бәсекелестерімен таза күресте жарысуға, нарықтағы өз жобалары туралы айтуға, жаңа аудиторияны тартуға және Қазақстан Республикасының үздік обьектісі атағын алуға мүмкіншіліктері бар.

Сыйлыққа қатысу – сіз өз салаңыздың көшбасшысы екеніңізді дәлелдеу әдісі. Жеңімпазды кәсіби мойындау, күшті пиар, бәсекелестер арасында артықшылықтар күтеді.

7 тамызда Қазақстандағы Urban Awards  қалалық тұрғын үй саласының 1-сыйлығына қатысуға өтінімдерді қабылдау басталды. Қатысуға Нур-Султан және Алматы қалаларында және басқа өңірлерде орналасқан жобалар қатысуға жіберіледі. Дайын обьектілер: 2020 жылдың І тоқсанынан бастап, 2020 жылдың  IV тоқсаны бойынша қоса алғанда, сондай-ақ салынып жатқан 

 

Жобадағы құрылыс салу кезеңінде сатылымның ашылуы және құрылыс-монтаждау жұмыстарына 2020 жылдың 31 желтоқсаннан ерте емес қолданыстағы рұқсаты бар болуы тиіс

 Конкурстың  ашықтығы пен обьективтілігін тәуелсіз аудитор әлемдік танымал PwC фирмасы қадағалайтын болады.

Жеңімпаздар 22 номинация бойынша анықталады, олардың ішінде:

  • Жылдың тұрғын үй кешені жайлы/бизнес/элит-класс
  • Салынып жатқан тұрғын үй кешені жайлы/бизнес/элит-класс
  • Үздік сәулетпен жыл кешені
  • Үздік абатандыру мен инфрақұрылым тұжырымдамасы
  • Девелопер/ Персона/ Жыл риелторы

Басқа да номинациялар  Urban Awards сыйлығының сайтында .

Қазақстанның Urban Awards үздік тұрғын үй кешені атағы үшін жарысқа қатысуға шақырамыз .

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасында аккредиттеуді өткізу туралы  хабарлама

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі - Палата) аккредиттеу қағидаларына және аккредиттеуге қойылатын биліктік талаптарына сәйкес, Палатада жеке кәсіпкерлердің және (немесе) заңды тұлғалардың қауымдастық (одақ) нысанындағы бірлестіктердің (бұдан әрі - қауымдастық), қауымдастықтарды аккредиттеуге құжаттар қабылдау мерзімі жүргізіледі.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2020 жылдың 25-тамызынан 24-қыркүйегіне дейін.

Құжаттар пакеті қағаз тасымалдағышта жіберіледі.

Қауымдастықтар (одақтар) Қағидаларда қарастырылған құжаттар пакетін Палатаның дирекциясына мына мекенжай бойынша тапсырылады:

Пошталық мекенжайы: ҚР, индекс 050000, Алматы қаласы, Жібек жолы көшесі, 135 Амангелді көшесінің қиылысы, е-mail: s.lesbayeva@atameken.kz (байланыс телефоны 3310133 (ішкі 7529).

Палатада аккредиттеуден өту үшін Палатаның дирекциясына ұсынылатын құжаттардың тізімі:

1. қауымдастықтың (одақтың) мүдделерін сенімхатсыз білдіруге уәкілетті басшысының немесе сенімхат негізінде өкілінің (сенімхат көшірмесі қоса бере отырып) қолы қойылған Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген нысан бойынша өтініш;

2. қауымдастықтың (одақтың) қызметі туралы есеп;

3. қауымдастықтың (одақтың) белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;

4. қауымдастықтың (одақтың) штат қызметкерлерінің Т.А.Ә. және атқаратын лауазымы көрсетілген тізімі.

Аккредиттеуге қойылатын біліктілік талаптары және аккредиттеуден өту рәсімі Қағидаларда белгіленген.

Қағидалардың толық мәтінімен мына сілтемелерге өту арқылы таныса аласыздар:  http://palata.kz/ru/pages/127.

 

Конкурс өткізу туралы хабарландыру

Конкурстың ұйымдастырушысы: Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы.

Орналасқан жері: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. 313, пошталық мекенжайы: 050040, Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, электрондық поштаның мекенжайы: info@almaty.upp.kz, байланыс телефондары: 390-20-88, 390-20-85.

Конкурстың мәні: Жаңа бизнес-идеяларды іске асыруға арналған мемлекеттік гранттар экономиканың басым секторларында шағын кәсіпкерлік субъектілеріне, оның ішінде ісін жаңа бастаған жас кәсіпкерлерге, ісін жаңа бастаған кәсіпкерлерге өтеусіз негізде беріледі

Конкурстың түрі: ашық конкурс.

Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беру орны: Алматы қаласы,  Байзақов көшесі, 303, Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. 313.

Конкурстық құжаттаманы ұсыну тәртібі: конкурсқа қатысу үшін  үміткерлер бекітілген нысан бойынша тапсырысты және конкурстық құжаттаманың толық топтамасын аталған мекенжай бойынша өзі, пошта немесе өзінің өкілетті өкілі (өкілге берілген сенімхат болған жағдайда) арқылы (қосымшаға сәйкес) ұсынады.

Конкурстық құжаттаманы ұсыну мерзімдері: 2020 жылғы
«2» наурыздан бастап, 2020 жылғы «20» наурызды қоса алғанда, жұмыс күндері сағат 09:00-ден 17:00-ге
(жергілікті уақытпен) дейін.

Тапсырыс берудің басталу күні мен уақыты: 2020 жылғы                              «2» наурыз, сағат 09:00-ден (жергілікті уақытпен) бастап.

Тапсырыс берудің аяқталу күні мен уақыты: 2020 жылғы
«20» наурыз, сағат 17:00-ге
(жергілікті уақытпен) дейін.

Аталған мерзімнен кешігіп түскен тапсырыстар қабылдауға  жатпайды. Осы хабарландырумен және конкурстық құжаттамамен http://www.almaty.upp.kz/, www.damu.kz, http://almaty.atameken.kz/,
Instagram:@Almaty_kasipker, сайттарында танысуға болады.

 

Ұсынылатын құжаттардың тізбесі

 

Р/

Заңды тұлға

Р/№

Жеке кәсіпкер

  1.  

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі

 

  1. 1

Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі

  1.  

Өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі

  1. 2.

Өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі


  1.  

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама

 

  1. 3.

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама


  1.  

Өтінім берген сәттегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама

  1. 3*

Өтінім берген сәттегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама

 

  1.  

Бизнес-жоба

  1. 4

Бизнес-жоба


  1.  

Ескіру мерзімі 2 (екі) жылдан аспайтын, Бағдарламаның және (немесе) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қараша № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған«Еңбек»бағдарламасының шеңберінде кәсіпкердің оқудан өткенін растайтын құжаттың көшірмесі

 

  1. 5

Ескіру мерзімі 2 (екі) жылдан аспайтын, Бағдарламаның және (немесе) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қараша № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған«Еңбек»бағдарламасының шеңберінде кәсіпкердің оқудан өткенін растайтын құжаттың көшірмесі

  1.  

Кәсіпкердің атынан өтінім беру құқығына сенімхат, сенім білдірілген адам паспортының көшірмесі (заңды тұлғаның атынан – заңды тұлға куәландырған)

 

  1. 6*

Кәсіпкердің атынан өтінім беру құқығына сенімхат, сенім білдірілген адам паспортының көшірмесі (заңды тұлғаның атынан – заңды тұлға куәландырған)


  1.  

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан үзінді немесе халықтың әлеуметтiк-осал топтарын қоспағанда, жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

халықтың әлеуметтiк-осал топтары – Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 68 бабымен белгіленген азаматтар санаты

  1. 7*

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан үзінді немесе халықтың әлеуметтiк-осал топтарын қоспағанда, жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

халықтың әлеуметтiк-осал топтары – Қазақстан Республикасының 1997 жылғы

16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 68 бабымен белгіл енген азаматтар санаты

  1.  

Өтініш берушіде халықтың әлеуметтік-осал топтарына жатқызу мәртебесінің болуын растайтын құжат

  1. 8.

Өтініш берушіде халықтың

әлеуметтік-осал топтарына жатқызу мәртебесінің болуын растайтын құжат

* қажет болған жағдайда толтырылады

 

«БЖК-2025» бағдарламасының шеңберінде шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік гранттар беру

 

1. Мемлекеттік гранттар:

- Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне;

- Ісін жаңадан бастап жатқан кәсіпкерлерге;

- Ісін жаңадан бастап жатқан жас кәсіпкерлерге;

 

2. Грант қаражаттарын алу мақсаты:

  • Тауарлар шығару немесе қызметтер көрсету үшін қажетті негізгі құралдарды, шикізатты және материалдарды сатып алу;
  • Материалдық емес активтерді сатып алу;
  • Технологияларды сатып алу;
  • Кешендi кәсiпкерлiк лицензияға (франчайзинг) берілетін құқықтарды сатып алу;
  • Зерттеу жұмыстарымен, жаңа технологияларды енгізумен байланысты шығыстар.

 

3. Ерекше жағдайлар

- Гранттың ең жоғарғы сомасы 5 000 000 теңгеден аспауы тиіс, ұтыстың                  ең төменгі сомасы 2 000 000 млн.тг.;

- Берілген грант сомасының 10% кәсіпкермен бірлесе қаржыландырылуы (халықтың әлеуметтiк-осал топтарын қоспағанда) тиіс;

- бизнес-идея жаңашылдықтары (халықтың әлеуметтiк-осал топтарын қоспағанда).

 

Грант қаражаттарын:

  • Жылжымайтын мүлік, жер учаскесін сатып алуға және жалдау ақысы ретінде;
  • Үлестес/байланысқан компаниялардан/тұлғалардан негізгі құралдарды/ активтерді сатып алуға (көрсетілетін қызметтерді алуға/жұмыстарды орындауға);
  • Бұрын қолданыста болған негізгі құралдарды (жабдықтарды) сатып алуға пайдаланылмауы тиіс.

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасында аккредиттеуді өткізу туралы хабарлама 

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі - Палата) аккредиттеу қағидаларына  және аккредиттеуге қойылатын биліктік талаптарына сәйкес, Палатада жеке кәсіпкерлердің және (немесе) заңды тұлғалардың қауымдастық (одақ) нысанындағы бірлестіктердің (бұдан әрі - қауымдастық), қауымдастықтарды аккредиттеуге құжаттар қабылдау мерзімі жүргізіледі.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2019 жылдың 30-шілдесінен 29-тамызға дейін.

Құжаттар пакеті қағаз тасымалдағышта жіберіледі.

Қауымдастықтар (одақтар) Қағидаларда қарастырылған құжаттар пакетін Палатаның дирекциясына мына мекенжай бойынша тапсырылады:

Пошталық мекенжайы: ҚР, индекс 050000, Алматы қаласы, Жібек жолы көшесі, 135 Амангелді көшесінің қиылысы, е-mail: k.nurkhanova@ atameken.kz (байланыс телефоны 3310133 (ішкі 7532).

Палатада аккредиттеуден өту үшін Палатаның дирекциясына ұсынылатын құжаттардың тізімі:

1. қауымдастықтың (одақтың) мүдделерін сенімхатсыз білдіруге уәкілетті басшысының немесе сенімхат негізінде өкілінің (сенімхат көшірмесі қоса бере отырып) қолы қойылған Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген нысан бойынша өтініш;

2. қауымдастықтың (одақтың) қызметі туралы есеп;

3. қауымдастықтың (одақтың) белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;

4. қауымдастықтың (одақтың) штат қызметкерлерінің Т.А.Ә. және атқаратын лауазымы көрсетілген тізімі.

Аккредиттеуге қойылатын біліктілік талаптары және аккредиттеуден өту рәсімі Қағидаларда белгіленген.

Қағидалардың толық мәтінімен мына сілтемелерге өту арқылы таныса аласыздар:  http://palata.kz/ru/pages/127.

 

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі - Палата) аккредиттеу қағидаларына  және аккредиттеуге қойылатын биліктік талаптарына сәйкес, Палатада жеке кәсіпкерлердің және (немесе) заңды тұлғалардың қауымдастық (одақ) нысанындағы бірлестіктердің (бұдан әрі - қауымдастық), қауымдастықтарды аккредиттеуге құжаттар қабылдау мерзімі жүргізіледі.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2019 жылдың 30-шілдесінен 29-тамызға дейін.

Құжаттар пакеті қағаз тасымалдағышта жіберіледі.

Қауымдастықтар (одақтар) Қағидаларда қарастырылған құжаттар пакетін Палатаның дирекциясына мына мекенжай бойынша тапсырылады:

Пошталық мекенжайы: ҚР, индекс 050000, Алматы қаласы, Жібек жолы көшесі, 135 Амангелді көшесінің қиылысы, е-mail: k.nurkhanova@ atameken.kz (байланыс телефоны 3310133 (ішкі 7532).

Палатада аккредиттеуден өту үшін Палатаның дирекциясына ұсынылатын құжаттардың тізімі:

1. қауымдастықтың (одақтың) мүдделерін сенімхатсыз білдіруге уәкілетті басшысының немесе сенімхат негізінде өкілінің (сенімхат көшірмесі қоса бере отырып) қолы қойылған Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген нысан бойынша өтініш;

2. қауымдастықтың (одақтың) қызметі туралы есеп;

3. қауымдастықтың (одақтың) белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;

4. қауымдастықтың (одақтың) штат қызметкерлерінің Т.А.Ә. және атқаратын лауазымы көрсетілген тізімі.

Аккредиттеуге қойылатын біліктілік талаптары және аккредиттеуден өту рәсімі Қағидаларда белгіленген.

Қағидалардың толық мәтінімен мына сілтемелерге өту арқылы таныса аласыздар:  http://palata.kz/ru/pages/127.

Конкурс өткізу туралы хабарландыру

         Конкурстың ұйымдастырушысы: Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы.

         Орналасқан жері: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303,
Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвсетициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. №34, пошталық мекенжайы: 050040, Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, электрондық поштаның мекенжайы: info@almaty.upp.kz, байланыс телефондары: 390-20-88, 390-20-71.

         Конкурстың мәні: «Бизнестің жол картасы – 2020» бизнесті қолдаудың және дамытудың Мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде ісін жаңадан бастап жатқан кәсіпкерлерге, жас кәсіпкерлерге, әйелдерге, мүгедектерге және 50 жастан асқан тұлғаларға мемлекеттік гранттар  (жеке бизнесін құру үшін) ұсыну.

        Конкурстың түрі: ашық конкурс.

         Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беру орны: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвсетициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. №34.

         Конкурстық құжаттаманы ұсыну тәртібі: конкурсқа қатысу үшін үміткерлер бекітілген нысан бойынша тапсырысты және конкурстық құжаттаманың толық топтамасын көрсетілген мекенжай бойынша өзі, пошта немесе өзінің өкілетті өкілі (өкілге берілген сенімхат болған жағдайда) арқылы (қосымшаға сәйкес) ұсынады.

         Конкурстық құжаттаманы ұсыну мерзімдері: 2019 жылғы
«15» шілдеден бастап, 2019 жылғы «31» шілдеге дейін қоса алғанда, жұмыс күндері сағат 09:00-ден 17:00-ге
 дейін (жергілікті уақытпен).

        Тапсырыс берудің басталу күні мен уақыты: 2019 жылғы «15» шілде, сағат 09:00-ден  бастап (жергілікті уақытпен).

        Тапсырыс берудің аяқталу күні мен уақыты: 2019 жылғы
«31» шілде, сағат 17:00-ге дейін (жергілікті уақытпен).

         Көрсетілген мерзімнен кешігіп түскен тапсырыстар қабылдауға  жатпайды. Осы хабарландырумен және конкурстық құжаттамамен  http://www.almaty.upp.kz, http://almaty.atameken.kz, http://www.damu.kz,  сайттарында танысуға болады.

Ұсынылатын құжаттар тізбесі

Р/№

Заңды тұлға

Р/№

Жеке кәсіпкер


  1.  

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі

 

1

Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі


  1.  

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама

 

2

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама


  1.  

Өтінім берген кездегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама

3*

Өтінім берген кездегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама


  1.  

Бизнес-жоба

4

Бизнес-жоба


  1.  

Кәсіпкердің

Бағдарламаның және/немесе «Еңбек» нәтижелі жұмыспен қамтудың және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың
2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасының курстарында қысқа мерзімді оқытудан өткенін растайтын құжатының көшірмесі

5

 

Кәсіпкердің Бағдарламаның және/немесе "Еңбек" нәтижелі жұмыспен қамтудың және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасының курстарында қысқа мерзімді оқытудан өткенін растайтын құжатының көшірмесі

 


  1.  

Өкілге б

ерілген сенімхат

6*

Өкілге берілген сенімхат


  1.  

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан берілген үзінді немесе жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

7*

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан берілген үзінді немесе жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

* қажет болған жағдайда толтырылады

 

«БЖК-2020» бағдарламасының шеңберінде шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік гранттар беру

1. Мемлекеттік гранттар:

- шағын кәсіпкерлік субъектілеріне;

- ісін жаңадан бастап жатқан кәсіпкерлерге;

- ісін жаңадан бастап жатқан жас кәсіпкерлерге;

- әйелдерге, мүгедектерге және 50-ден асқан тұлғаларға беріледі.

2. Грант қаражаттарын алу мақсаты:

- негізгі жабдықтар мен материалдар алу;

- материалдық емес активтер алу;

- технологиялар алу;

- франшизаға құқық алу;

- зерттеу жұмыстарымен, жаңа технологияларды енгізумен байланысты шығындар.

3. Ерекше жағдайлар

- гранттың ең жоғарғы сомасы 3 000 000 теңгеден аспауы тиіс;

- берілген грант сомасының 10%-ы кәсіпкермен бірлесе қаржыландырылуы тиіс;

- грант қаражаттары жылжымайтын мүлік, жер телімін сатып алу және жалға алу төлемі ретінде пайдаланылмайды;

- бизнес-идея жаңалықтары (мүгедектерге қолданылмайды).

Конкурс өткізу туралы хабарландыру

         Конкурстың ұйымдастырушысы: Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасы.

         Орналасқан жері: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303,
Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвсетициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. №34, пошталық мекенжайы: 050040, Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, электрондық поштаның мекенжайы: info@almaty.upp.kz, байланыс телефондары: 390-20-88, 390-20-71.

         Конкурстың мәні: «Бизнестің жол картасы – 2020» бизнесті қолдаудың және дамытудың Мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде ісін жаңадан бастап жатқан кәсіпкерлерге, жас кәсіпкерлерге, әйелдерге, мүгедектерге және 50 жастан асқан тұлғаларға мемлекеттік гранттар  (жеке бизнесін құру үшін) ұсыну.

        Конкурстың түрі: ашық конкурс.

         Конкурсқа қатысу үшін тапсырыс беру орны: Алматы қаласы, Байзақов көшесі, 303, Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвсетициялар басқармасы, индустриалды-инновациялық даму бөлімі, 3 қабат, каб. №34.

         Конкурстық құжаттаманы ұсыну тәртібі: конкурсқа қатысу үшін үміткерлер бекітілген нысан бойынша тапсырысты және конкурстық құжаттаманың толық топтамасын көрсетілген мекенжай бойынша өзі, пошта немесе өзінің өкілетті өкілі (өкілге берілген сенімхат болған жағдайда) арқылы (қосымшаға сәйкес) ұсынады.

         Конкурстық құжаттаманы ұсыну мерзімдері: 2019 жылғы
«15» шілдеден бастап, 2019 жылғы «31» шілдеге дейін қоса алғанда, жұмыс күндері сағат 09:00-ден 17:00-ге
 дейін (жергілікті уақытпен).

        Тапсырыс берудің басталу күні мен уақыты: 2019 жылғы «15» шілде, сағат 09:00-ден  бастап (жергілікті уақытпен).

        Тапсырыс берудің аяқталу күні мен уақыты: 2019 жылғы
«31» шілде, сағат 17:00-ге дейін (жергілікті уақытпен).

         Көрсетілген мерзімнен кешігіп түскен тапсырыстар қабылдауға  жатпайды. Осы хабарландырумен және конкурстық құжаттамамен  http://www.almaty.upp.kz, http://almaty.atameken.kz, http://www.damu.kz,  сайттарында танысуға болады.

Ұсынылатын құжаттар тізбесі

Р/№

Заңды тұлға

Р/№

Жеке кәсіпкер


  1.  

 

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі

 

1

Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі


  1.  

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама

 

2

Салықтар, алымдар мен жарналар бойынша бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі туралы анықтама


  1.  

Өтінім берген кездегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама

3*

Өтінім берген кездегі жалдамалы жұмыскерлердің орташа саны туралы басшының қолымен және өтініш берушінің мөрімен расталған анықтама


  1.  

Бизнес-жоба

4

Бизнес-жоба


  1.  

Кәсіпкердің

Бағдарламаның және/немесе «Еңбек» нәтижелі жұмыспен қамтудың және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың
2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасының курстарында қысқа мерзімді оқытудан өткенін растайтын құжатының көшірмесі

5

 

Кәсіпкердің Бағдарламаның және/немесе "Еңбек" нәтижелі жұмыспен қамтудың және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасының курстарында қысқа мерзімді оқытудан өткенін растайтын құжатының көшірмесі

 


  1.  

Өкілге б

ерілген сенімхат

6*

Өкілге берілген сенімхат


  1.  

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан берілген үзінді немесе жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

7*

Кәсіпкердің ағымдағы шотында ақша қаражатының бары туралы банктік шоттан берілген үзінді немесе жылжитын және/немесе жылжымайтын мүліктің бағалық құнын растайтын құжаттар

* қажет болған жағдайда толтырылады

 

«БЖК-2020» бағдарламасының шеңберінде шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік гранттар беру

1. Мемлекеттік гранттар:

- шағын кәсіпкерлік субъектілеріне;

- ісін жаңадан бастап жатқан кәсіпкерлерге;

- ісін жаңадан бастап жатқан жас кәсіпкерлерге;

- әйелдерге, мүгедектерге және 50-ден асқан тұлғаларға беріледі.

2. Грант қаражаттарын алу мақсаты:

- негізгі жабдықтар мен материалдар алу;

- материалдық емес активтер алу;

- технологиялар алу;

- франшизаға құқық алу;

- зерттеу жұмыстарымен, жаңа технологияларды енгізумен байланысты шығындар.

3. Ерекше жағдайлар

- гранттың ең жоғарғы сомасы 3 000 000 теңгеден аспауы тиіс;

- берілген грант сомасының 10%-ы кәсіпкермен бірлесе қаржыландырылуы тиіс;

- грант қаражаттары жылжымайтын мүлік, жер телімін сатып алу және жалға алу төлемі ретінде пайдаланылмайды;

- бизнес-идея жаңалықтары (мүгедектерге қолданылмайды).

 

Алматы қаласы кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі - Палата) Төралқаның 13.05.2016 жылғы №11 шешімімен бекітілген Ұлттық палата жүйесінде қауымдастықтарды (одақтарды) аккредиттеу қағидаларына (бұдан әрі - Қағидалар) және аккредиттеуге қойылатын биліктік талаптарына сәйкес, Палатада жеке кәсіпкерлердің және (немесе) заңды тұлғалардың қауымдастық (одақ) нысанындағы бірлестіктердің (бұдан әрі - қауымдастық) аккредиттеуге құжаттар қабылдау мерзімі жүргізіледі.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2018 жылдың 02-мамырдан бастап 30 - маусымға дейін.

Құжаттар пакеті қағаз тасымалдағышта жіберіледі.

Қауымдастықтар (одақтар) Қағидаларда қарастырылған құжаттар пакетін Палатаның дирекциясына мына мекенжай бойынша тапсырылады:

Пошталық мекенжайы: ҚР, индекс 050000, Алматы қаласы, Гоголя көшесі, 111, е-mail: k.nurkhanova@palata.kz (байланыс телефоны 225-18-30 (ішкі 7532).

Палатада аккредиттеуден өту үшін Палатаның дирекциясына ұсынылатын құжаттардың тізімі:

  1. қауымдастықтың (одақтың) мүдделерін сенімхатсыз білдіруге уәкілетті басшысының немесе сенімхат негізінде өкілінің (сенімхат көшірмесі қоса бере отырып) қолы қойылған Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген нысан бойынша өтініш;
  2. қауымдастықтың (одақтың) қызметі туралы есеп;
  3. қауымдастықтың (одақтың) белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;
  4. қауымдастықтың (одақтың) штат қызметкерлерінің Т.А.Ә. және атқаратын лауазымы көрсетілген тізімі.

Аккредиттеуге қойылатын біліктілік талаптары және аккредиттеуден өту рәсімі Қағидаларда белгіленген.

Қағидалардың толық мәтінімен мына сілтемелерге өту арқылы таныса аласыздар:  http://palata.kz/ru/pages/127.

 

 

 

 

 

 

Алматы қаласы кәсіпкерлер палатасы «Бизнестің жол картасы 2020» Бизнесті дамыту мен  қолдаудың бірыңғай бағдарламасының 

«Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары» төртінші бағыты аясында жұмыс істейтін кәсіпкерлік қызметті жүргізуге 

сервистік қолдауды ұсыну туралы хабарлайды. 

Қызметтер мына түрлер бойынша көрсетіледі: 

-Бухгалтерлік және салықтық есеп жүргізумен, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасаумен байланысты көрсетілетін 

қызметтер; 

- Кедендік рәсімдер бойынша көрсетілетін қызметтер;

- Менеджмент жүйелерін енгізу жөніндегі барлық  процессті толық сүйемелдеу және консультация беру;

- Заңгерлік қызметтер көрсету; 

- Маркетинг мәселелері бойынша қызметтер; 

- Ақпараттық технологияларға қызмет көрсету саласындағы консультациялар;

-Мемлекеттік сатып алуға, ұлттық компаниялар мен жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуына байланысты көрсетілетін

 қызметтер; 

- Менеджмент мәселелері жөніндегі қызметтер.

Сервистік қолдау экономиканың барлық секторларында әрекет ететін шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне өтеусіз негізде

 ұсынылады. Қызметтерді алу үшін Алматы қаласы Кәсіпкерлер палатасының (Алматы қ., Достық көш., 160 үй, 1 қабат) Кәсіпкерлерге

 қызмет көрсету орталығына (ҚҚКО) немесе «Даму» Кәсіпкерлікті дамыту қоры» АҚ өңірлік филиалының ҚҚКО (Алматы қ.,

 Гоголя көш., 111 үй, 1 қабат).  Толығырақ ақпаратты мына телефон бойынша алуға болады: 8 (727) 331 01 33, 244 55 66

Еншілес ұйымдар

Серіктестер