«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Қазақстан тұтынушылық сенім индексі бойынша Ресей мен Украинаны басып озды

2019 жылғы 31 Мамыр
- Алматы қаласы
3412 просмотров

 2018 жылдың төртінші тоқсанында Қазақстандағы тұтынушылық сенім индексі (Сonsumer confidence index немесе CCI) 83 тармақты құрап, өткен тоқсанға қарағанда 4 тармаққа артты, ал Ресей мен Украинада төмендеу байқалуда. METRO Cash & Carry жергілікті жеткізушілері мен өндірушілері «Атамекен» ҚР ҰКП-мен бірлесіп, бірінші мектепті ашу барысында, AC Nielsen Kazakhstan зерттеу агенттігінің талдау нәтижелері осындай көрсеткішті көрсетті.

«Жаһандық зерттеудің нәтижелері өткен жылдың соңғы тоқсанында Қазақстандағы сатып алушылардың деңгейі орта Еуропалық көрсеткіштер деңгейінде болғанын көрсетеді, ал Ресей мен Украина әлемдегі ең пессимистік көңіл-күйдегі елдер арасында орналасқанын байқатты. Сауалнамаға сәйкес, экономиканың проблемаларына алаңдаған қазақстандықтардың саны артты. Ұзақ уақыт ішінде алғаш рет азық-түлік бағасына қатысты алаңдаушылықты таныту екінші орында болды. Азық-түлікке (29% сұралғандар), денсаулыққа (21%), балалардың білім алуына (19%), борыштарға (17%) баға басымдықта. Сонғы 6 айда сатып алушылардың негізгі қауіптері: азық-түлік, білім, қарыз, денсаулық, экономика, жұмысқа орналастыру бағасының өсуі», – деп AC Nielsen Kazakhstan зерттеу агенттігінің бөлшек желілермен жұмыс жөніндегі аға менеджері Лейла Мұсатаева мәлімдеді.

Қазақстандық тұтыну нарығын талдау, тағы бір қызықты жағдайды анықтады – ол Қазақстан халқының жас болып отырғандығы туралы.  Қазіргі уақытта 60% - ы 35 жастан төмендері, ал орта жастағыны 30,6 жас құрайды.

«Келесі онжылдықта миллениалдардың ең жоғары сатып алу қабілеті болады. Миллениалдар сатып алушылардың жаңа «озық үлесі» ретінде енді жаһандық халықтың 24%-ын құрайды. Қазақстандық тұтынушыға келетін болсақ, олар үшін оңтайлы арақатынас «баға-сапасы» маңыздырақ. Дәл осы қазақстандық өндірушілер шетелдік аналогтарға қарағанда бәсекеге қабілетті бағалар бойынша жақсы сапалы тауарларды ұсына алады. Әсіресе бұл үрдіс біз күнделікті сатып алатын тұтыну тауарлары санатына арналған:  сүт және нан-тоқаш өнімдері, жемістер, көкөністер, ет және балық. Біз, сауда компаниясы ретінде, өндіруші мен тұтынушы арасындағы байланыс бола отырып, сатып алушылар іздейтін тауарды табу үшін барлық мүмкін жағдайларды жасаймыз. Жергілікті жеткізушілер мен өндірушілер үшін бірінші мектепті іске қосудың негізгі мақсаты – жергілікті тауар өндірушілерге қазақстандық нарықта бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие болуға көмектесу», – деп «МЕТРО Кэш энд Керри» ЖШС коммерциялық директоры Наталья Мархиева атап өтті.

 

Анықтама:

Nielsen тұтынушылық сенім индексі үш индикатордан тұрады: тұтынушылардың еңбек нарығындағы перспективаларды қабылдауы, өзінің қаржылық жағдайын бағалау және ақшаны жұмсауға дайындық дәрежесі. 100-ден жоғары индексті ел тұтынушыларын оптимистік күйге келтірілетін топқа жатқызуға мүмкіндік береді, ал 100-ден төмен мән пессимистік күйге келтірілгендердің басымдығын көрсетеді. Тұтынушылардың оптимизмі немесе пессимизмі олардың қалауы мен ақша жұмсауға дайындығына тікелей әсер етеді.

METRO-бөлшек және ұсақ көтерме сауданың ірі халықаралық операторларының бірі. Компания жалпы қызметкерлер саны 150 000 адамнан асатын 35 елде ұсынылған. 2016/2017 қаржы жылындағы МЕТРО сату көлемі шамамен 37 миллиард еуроны құрады. Компания өзінің ұсақ көтерме және бөлшек клиенттерінің аймақтық және халықаралық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке шешімдер ұсынады. METRO / MAKRO Cash & Carry және Real өзінің сауда маркалары арқылы жеткізу қызметін дамыту, METRO «цифрландыру» бойынша бастамалар арқылы клиентке бағдарлануға, сандық шешімдер мен тұрақты бизнес-модельдерді қолдануға қатысты сала стандарттарын белгілейді.

Metro Cash & Carry 750-ден астам сауда орталықтары әлемнің 25 елінде жұмыс істейді. 2016/17 қаржы жылы олардың сатылымы 30 миллиард еуроны құрады. Толық ақпарат  www.metrogroup.de  сайтында.

Қазақстанда «МЕТРО Кэш энд Керри» 6 сауда орталығын басқарады: Алматы, Астана, Қарағанды, Шымкент, Павлодар және Өскемен қалаларында бір-бірден, сондай-ақ кәсіби сатып алушыларға қызмет көрсетуге арналған 6 көтерме қоймадан: Астана, Алматы, Ақтөбе, Ақтау, Атырау және Орал қалаларында бір-бірден. Толығырақ www.metro.com.kz сайтында.

 


Еншілес ұйымдар

Серіктестер